тотал вар вархаммер 2 мод на кислев
Подпишитесь, чтобы загрузить
ER: Kislev Reborn
Welcome to Expanded Roster: Kislev Reborn. This ambitious project aims to complete and expand the official Kislev lore while taking some liberties and artistic licence in the process. We have created tons of content including custom models, abilities, technologies, skills and spells.
This is a labour of passion that took many months to complete. Our love for Kislev and support from the modding community led to the release of this mod.
Kislev Reborn includes 2 Legendary Lords to choose from: Tzar Boris Bokha and his daughter, Tzarina Katarin Bokha. In addition, 2 generic Lords, 5 generic Heroes, 30+ units and 8 Regiments of Renown are available to recruit. The full roster can be found here.
This mod also adds a unique campaign mechanic to Kislev called Resilience.
Nyvena’s Host is an Ungol faction available in Custom Battles and also spawns as a horde/nomadic faction on Turn 100. They are not available as a playable faction in the campaign.
— Mixu’s Unlocker and Mod Configuration Tool: Reborn are both REQUIRED. MCT allows the player to spawn a Vampire faction in Praag. Click on the settings in the main menu to choose the faction you want to spawn.
— AI Kislev will normally use our assets for those who wish to play as another faction and run our mod in the background.
— All units are balanced for vanilla.
— For submods please check here.
Kislev Modding Team:
Dindi: Project Leader, Head 3d Artist, DBs
Crisord: 3d Artist, Head 2d artist
Deco: DBs and Stats Balance
A number of great modders and artists have assisted us along the way. The full credits can be found here.
Please report bugs here.
You can find us at Modding Den Discord (#expanded_rosters): [discordapp.com]
Мод «Играбельный Кислев» на Total War: WARHAMMER. Версия 0,6
Версия 0,1. Кислев играбелен. Прописаны описания и цели.
Версия 0,2.
1. Добавлены цепочки строений:
— главные строения
— казармы
— конюшни
— оружейки (литейки)
— кузницы
2. Новые иконки для казармы и конюшни
3. Добавлены описания всего, что можно соответствующие лору Кислева. Не везде хватило фантазии))
4. Прописан найм.
Версия 0,3.
— Исправлено наличие в некоторых городах имперских казарм и конюшень которые приходилось разрушать.
— Исправлено отображение названий построек в окне «древа» и в технологиях.
— Исправлено отображение веток строительства при наведении на иконку строения прямо со страткарты.
Версия 0,4.
1. Прописаны кислевитские юниты. Имперские убраны.
Воевода (Генерал) и Боярин (Капитан-Чемпион)
Пехота
— Коссары (лук + топор) / Kossars (bows + axes)
— Алебардисты / Halberdiers
— Кремлевская Стража (двуручный топор) / Kremlin Guard (two-hended axes)
— Стрельцы (мушкет + бердыш) / Streltsi (musket + axe)
Кавалерия
— Унголы (лук + сабля) / Ungols (bows + sabers)
— Дворянское ополчение (пистолеты + совня) / Noble Militia (pistols + sovnia)
— Крылатые Гусары (кавалерийская пика) / Winged Lancers (cavalry lance)
— Легион Грифона (кавалерийская пика) / Gryphon Legion (cavalry lance)
— Сыны Урсуна (мечники с двуручами на медведях) / Sons of Ursun (with two-handed swords riding bear)
2. Исправлены гарнизоны (имперцев тоже нет)
3. Убраны имперцы из кастомных битв.
5. Что-то еще исправлял но уже не помню что.
Версия 0.45
1. Исправлен найм юнитов с требованием оружейной
2. Очередной ребаланс юнитов кислева. В основном нерф. А то слишком крутые получились))
3. Добавлен ретекстур Кремлевской стражи
Версия 0,5. Исправлена проблема с апгрейдом строений!
Версия 0,56.
— Адаптирован к патчу 2
— Кажется удалось исправить вылеты при захвате Кислева игроком когда он играет другой фракцией.
Известные проблемы:
1) Отображение портретов Воевод, Бояр и Ведьм по прежнему не работает. Поэтому Портрет для всех Воевод и бояр один, а Ведьма вообще заменяет портрет небесного мага империи. Пока так.
2) Так как добавлена новая культура есть вероятность ошибок в сообщениях и событиях
3) В окне дипломатии персонаж стоит затылком и отсутствует портрет на карте. Выглядит очень смешно)) но исправить не могу. Пока. При игре за другие фракции портрет стоит лицом.
История изменений:
ВНИМАНИЕ. В мод входит наша «исправление локализации» + добавки специально для мода по Кислеву. Рекомендую отключать мод на локализацию когда играете в мод «Кислев»
Какие цели длинной и короткой компаний вы бы могли предложить?
Сохранить свои границы (ну типа присоединить все свои первоначальные если их отберутв процессе)
Ограничить хасо путошами
Есть ли смысл ставить цель выпиливать Вампиров?
И что можно еще добавить для «длинной»?
И что можно еще добавить для «длинной»?
Можно ещё добавить необходимость уничтожить все фракции норски.
AVE CEASAR.
Veni, Vidi, Vici!
И что можно еще добавить для «длинной»?
«Люди верят в то, во что хотят верить» с
Даже не знаю,мб. стоит вырезать орков в длинной кампании.Собственно,они вторая угроза по величине для Кислева.Ранить Гримгора-это точно.
Даже не знаю,мб. стоит вырезать орков в длинной кампании.Собственно,они вторая угроза по величине для Кислева.Ранить Гримгора-это точно.
Где Кислев и где Орки)))
Есть ли смысл ставить цель выпиливать Вампиров?
А смысл? Да и не беково, если про бек хоть кто-то помнит.
Можно оказать помощь Империи в борьбе с теми же вампами или орками. Выпиливать не надо, но ограничить или уничтожить поселение можно.
Кислев, Империя, гномы и азур в одном военном блоке. А Бретония им помогает.
Можно как Импер предложил выпилить Северян. Только какой-то иммунитет делать от холода, иначе задача на любителя.
Больше идей нет. Ну и конечно юнитов ему эксклюзивных.
«Люди верят в то, во что хотят верить» с
SHREDDER , сударь,читните бекца!Гримгор,какбэ,любил перед земовкой погулять по Кислеву.Алсо,достаточно просто взглянуть на карту и понять,как и откуда орки набегают на Кислев.Алсо,вспоминаем,как именно умер Борька.Вампиров кислевиты не любят,но Сильвания-не их территория и вообще не нужна(как и вообще всем.).У них и своих вампиров хватает.
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных
Total War: WARHAMMER
Подробней о Total War: WARHAMMER
Total War: Attila
Подробней о Total War: Attila Часть 1 и Часть 2
Total War: Rome 2
Подробней о Total War: Rome II
Тотал вар вархаммер 2 мод на кислев
So, right now this mod is not working. I don’t know why but I can’t update it. I made the change so it can work but if I don’t rename it, it’s not working. I mean, If I call it «Darok_no_garri.pack» for exemple, it’s working without problems but w.
Updated! now compatible with sebidee and ado’s all faction officers mod!
Since CA fixed a lot of issues with autoresolve in recent patches, I consider this mod as kind of outdated. You can still use it if you like it, but I don’t think it is mandatory anymore.
Famous mod from Warhammer 1 is back!
This simple mod allows both closer and further camera heights, more suitable for better screenshots for better view of the battlefield.
I started this mod because I didn’t like the LL Unit Cards and Portraits, CA has updated them now. I won’t be updating this mod any longer.
I’ll leave the mod up, feel free to update it yourself and upload it here.
UPDATED FOR THE HUNTER & THE.
I always liked the artwork for Noctilus. I am trying to get his in game appearance closer to that.
So blue skin, all red eyes, and a touch of green in his hair.
I haven’t edited his unit card/porthole image to reflect the changes yet; I am still tw.
Includes all factions from TW:WARHAMMER 1 and 2 + DLC.
The Dragon Mages are princes of Caledor that are known not for original names, but for a.
There are all kinds of scoundrels and, worse, Druchii in the sea these days. And what does the Asur fleet do about it? Nothing! Today the High Elf fleet says get off my lawn! Ocean. Whatever.
This pack introduces ship-building (hybrid horde) to the High.
Here we go again. Another roster e.
Heavy duty pack for the main TEB mod.
Required to use it, on pain of spooky invisible models.
This mod is a compilation of several verified bug fixes provided by modders.
There are now so many fixes that it’s impossible to list them all here in the mod description! From now on I’ll provide a link to the patch notes on Trello.
This mod was a scripting support mod for many others in the past, but at this point it is mainly a requirement for Crynsos’ Faction Unlocker and a few older mods.
Last Updated on the 12th August 2020
Mod’ purpose is giving much more darker yet vivid and contrast sea texture for a better visual experience,
(Vortex and Mortal Empires Campaigns)
For the Main Mortal Empires.
This mod changes both the Vortex map and the Mortal Empires map to a much darker and grittier Warhammer experience. Currently the Mortal Empires version is a WIP but I thought I’d share with you guys what I have completed so far. If you have.
Thanks steam for eating my description. I’ll write a better one when I have some free time.
This mod add 7 units to Bretonnia based on the crusaders factions.
this little mod translates other Warhammer 2 mods into German.
Compilation featuring expanded campaign event art for Greenskins, Wood Elves, Beastmen, Bretonnia, Vampire Counts, Dwarfs and The Empire.
These illustration expansions have NOT replaced all of the original vanilla art assets, they exist alongside each o.
Most factions now have unit cards that match their faction’s colors/regalia.
Simple mod to speed up the camera used to move around the map during the end turn phase, as I found it was too slow.
Should be compatible with every other mod, unless it also changes this camera.
Save game compatible.
If you would also like a high.
This is a compilation that includes:
SMall update to make the mod compatible with our Tiny Little Cities mod.
UPDATE 04/03: Better Colours and variation!
UPDATE 04/02 : several updates which include
-slight colour variation
-more style variation
-more hair per unit
.
This mod increases movement for armies in their own regions by 10%.
Compatible with most mods and with ongoing campaigns/save games.
In current campaigns, you will have to end turn once for it to take effect.
Notes:
— Does not affect horde.
This mod removes the huge distracting white arrow trails and.
I’ve overhauled the battle weather in game. I’ve made it much darker and even added a terrain heigh.
*Updated for ALL Campaigns for TWW2
This version only changes the amount of of blood seen on the units.
From now the battle doesn`t appear to be a bloody comics-lik.
This is just an small mod that gives Settra a Mask, Chestplate and changes his unit card.
Settra does not serve! Settra rules!
Make sure to also check out this mod if you want another faction leader reskin.:
http://steamcommunity.com/sharedf.
This mod adds new characters to Empire, Bretonnia, Dwarfs, Wood Elves.
Characters will still be spawned without the unlocker, so you will only need the unlocker if you wish to start as them.
This mod adds new characters to various different races.
Doombull removed, updated to patch
This mod adds various new lords and heroes that have been missing from the vanilla game.
Greetings fellow Total War players, I am pleased to give you my first compilation mod for Warhammer 2 and it is a compilation of all my Quiver mods.
CA sometimes overlook or forget to add quivers to certain units in their games, and this mod aims to rec.
Ever feel like you’re wasting your time deciding which unit to assign +5 leadership to? This mod reworks banners to make them more interesting to use.
This is the compilation of our Regiments of Renown series.
This mod adds officers to most units in the game. It covers all factions and is lore friendly(ish).
This is still very much a WIP
Getting bothered by the AI killing all your generals every turn? Are agents assaulting you time after time and again? Well no more!
Update 5.81
— Updated Unit Cards to look more like update.
— Added Shields back to Princes.
Update 5.75
Special request I added some textures from kelembribor21, they were so well done I didn’t touch them, but I did update their portraits.
— Updated.
Hi followers and fans!!
Now is the time of Bretonnia!
If you enjoyed my other Uniforms and Heraldry mods, now with this cosmetic pack you can reach a more lore-friendly appearence for almost all Bretonnia uni.
The Druchii are here!
Welcome to the next installment of the Uniforms &.
Hi followers and fans!!
For Grungni!
Finally Uniforms and Heraldry of the Dwarfs is here!
The Dwarfs are the most.
Hi followers and fans!!
Sigmar be praised!
Finally the New Uniforms and Heraldry of the Empire is here!
This is a mod I have been working on for many ages. You have no idea how many times i’ve wanted to release vampire lords and have been messing with the faces. Finally, I think I have something to release to the public.